דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן במרכז הארץ

 

אחוזת נווה חוף מספקת שירותי דיור מוגן לגיל הזהב, שמחברים בין תחושת משפחתיות ונועם, לבין יוקרתיות ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

בנוסף לכך, החיים באחוזה מבוססים על קהילה אקטיבית ותומכת, המהווה את אחד היתרונות החזקים ביותר של דיור מוגן.

כידוע, עיקר המהות של הדיור המוגן הוא טיפוח תחושת שייכות בסביבה מלאת בחירה, כזו שעוצבה במיוחד לשמירה על עצמאות המתגוררים וכזו שמכילה חום ומשפחתיות, יחסי אמון וכבוד הדדי, הנאה צרופה ותחושה של בית.

פעילות, מעורבות ורגיעה

  • נווה חוף הינה אחוזת דיור מוגן במרכז, שמציעה איכות דיור המייצרת איזון מושלם בין פעילות, מעורבות ורגיעה – עמודי התווך המאפשרים לדיירים לחיות חיים מהנים באופן מלא. 
  • שירותי האחוזה רבים ומגוונים, מקיפים את כל צרכי הדיירים, בין אם מדובר בדיירים בגילאי הזהב, ובין אם מדובר בדיירים שנמצאים במחלקה הסיעודית. 
  • סביבת האחוזה מוקפת אטרקציות כגון חוף הים והטיילת החדשה של ראשל"צ שכוללת מרכזי בילוי שונים, מסעדות ובתי קפה, מגוון מרכזים רפואיים כגון וולפסון ואסף הרופא, היכל התרבות החדש ועד.

הדיירים נהנים מתפריט עשיר ומזין, שמכיל ארוחות טעימות אותן יסעדו בחדר האוכל, או בחדרם הפרטי. סביבת הדיור מעודדת אותם לחבור לדיירים אחרים לקפה או לסיבוב בגני החצר המטופחים, כאשר הצוות דואג שיחזרו לחדר רענן ונקי.

הקהילה שלנו מציעה פעילויות חדשניות וחגיגיות מעת לעת, אשר משתנות בהשראת הדיירים ובהתאם לאירועי היומיום.

אחוזת נווה חוף מאמצת את קונספט הבריאות, שאנו מאמינים שיש לו קשר הדוק לאיכות חיים. הפעילויות השונות מתבססות על פילוסופיות שמעבר למילה 'בריאות', על מגורים מלאים אשר עוצבו במיוחד להגנה על המתגורר וסיוע – ומבלי לגרוע מעצמאותו של המתגורר, אלא דווקא לאפשר לו להרחיב אותה ולהגיע להישגים חדשים ולתחושת שביעות רצון ונחת.

דיור מוגן יוקרתי , איכותי וטוב הינו כזה שעיקר מהותו ובראש מעייניו נמצאים טיפוח אושרם ואריכות חייהם של הדיירים, ועבורנו זה הדבר החשוב ביותר.

פעילויות מערבות, הזדמנויות ללמידה, מזון איכותי וטיפול מסור שבבסיסו הקשבה, הבנה ומקצועיות, הינם מבין הגורמים ההופכים את קהילת הדיור המוגן של נווה חוף לביתית במיוחד, איכותית ואהובה.

אחוזת נווה חוף פועלת ומעניקה שירותי דיור מוגן כבר שנים רבות במקצועיות ייחודית, תוך שימת דגש על איכות המחייה ועל הדרך שבה הדיירים מעוניינים ובוחרים לחיות, מעודד אותם להמשיך בפעילות עצמאית בשילוב תמיכה שתעזור להם לשגשג ולחיות חיים מלאים בכל טוב.

שירותי האחוזה

שירותים
אם בית באחוזת נווה חוף - פשוט נהנים מדיור מוגן איכותי

עובדת סוציאלית

לחצני מצוקה בכל דירה - אחוזת נווה חוף, נהנים מדיור מוגן איכותי

לחצני מצוקה בדירות

שירותי אבטחה וכניסה מבוקרת 24/7 באחוזת נווה חוף - נהנים מדיור מוגן איכותי

כניסה מבוקרת 24/7

עמדת קבלה 24/7 - דיור מוגן יוקרתי - אחוזת נווה חוף

עמדת קבלה 24/7

חלוקת דואר אישית - אחוזת נווה חוף, דיור מוגן יוקרתי

חלוקת דואר אישית

אם בית

ניקיון שבועי בדירות - אחוזת נווה חוף

ניקיון שבועי בדירות

שירותי הסעות/ מוניות בקרבת מקום - נווה חוף

שירות הסעות

החיים באחוזה

לובי באחוזת נווה חוף, נהנים מדיור מוגן איכותי
אחוזת נווה חוף - נהנים מדיור מוגן איכותי
אחוזת נווה חוף - דיור מוגן איכותי
ברדתכם מהבית ללובי, למתקני האחוזה או האודיטוריום – ישנן מגוון פעילויות ואזורים שמהווים את "לב" האחוזה.

הצצה לאחוזה

דילוג לתוכן